Nešto ne možeš da nađeš? Pretraži blog!

5. svi 2014.

Kviz! ♥

Kao sto sam i rekla,kviz! ;D

1. Koja trgovina postoji u realnosti?
a) Nelly
b) MR.
2. DOT je trgovina interijera.
Tacno/Netacno?
3. Najjeftinija stvar u Nelly-ju je... 
4. Koliko trgovina ukupno postoji u starplazi?
I interijer,sminka,moda. (: 
5. Kako se zove najnovija kolekcija iz Nelly trgovine?
6. Dora.Stardoll je bila oficijalna lutka ........
7. Stardoll se prvo zvao... (mislite)
8. Je li postojala trgovina sminke u kojoj su neke stvari bile za sc?
9. Prvi blog o Stardollu je... 
10. Najveca cijena na Bazaaru je ___sd, a tvoj udio je ___sd. 

Pitanja su prelaka hahah. xD 
ODGOVORE MI SALJITE U PORUKU, DA NE BI BILO PREPISIVANJA.Ko prvi posalje,dobija nagrade ; 
Prvo mjesto dobija

Ombre majicu, sorc i pantalone
dok drugo mjesto dobija

Cipele iz DECADES, sal iz skrivene trgovine i duks.
Nagrade su strasne, ali nema se. Sve mi treba. xd

Kommajte;)


2 komentara:

  1. ej ja sam malavragolanka i pliz prihvati mi zahtjev znam odgovore da ti mogu poslati poruku

    OdgovoriIzbriši

KoMeNtArIšItE ♥