Nešto ne možeš da nađeš? Pretraži blog!

4. svi 2014.

Predstavljanje!

Hej djevojke!

Dakle, ja sam Vaša nova bloggerica, Lady.Soka16.

-O meni:


Zovem se Maja. Imam 13 godina i dolazim iz Srbije. Trenutni hobi mi je blogganje, a na Stardollu sam napravila par postova na mom Blogu, pa ako želite možete da pogledate. ;) Vješta sam u crtanju, jer sam kao mala išla na časove crtanja i slikanja. Omiljene pjevačice su mi Nicki Minaj i Lady Gaga. Na Stardollu mi je moto: Zacrtaj si cilj i po svaku cenu ga ostvari.
Toliko o meni. :D

Moja rubrika je: Šoping tura.
Zvuči nepristojno a uopće nije. Naime, vi ćete dobiti viziju da idite sa mnom u StarPlaza kupnju, gdje ćete dobiti ideju za novi outfit ili pak ideju što sljedeće da kupite u šopingu! Pokazati ću Vam neke vrlo korisne i ljepe 'proizvode' (odjeću XD). Već Vam je jasno o čemu se radi, makar se nadam. Ako imate pitanja, postavite ih dolje u komentar.



Nadam se ljepom druženju.

xoxo,


Nema komentara:

Objavi komentar

KoMeNtArIšItE ♥