Nešto ne možeš da nađeš? Pretraži blog!

9. svi 2014.

Razgovarajmo o blogu!

Hello people! Zao mi je sto juce, nakjuce i tih dana nisam pisala, blog je znatno opao jer smo na pocetku imali 293 pregleda dnevno a juce smo imali 55. Zahvaljujem autorici emogirl_20 koja je bila veoma, veoma aktivna! Imam jos jednu temu na koju zelim da pricamo KOMENTARI! Pa ljudi moji objasnite vi meni ovo "170 pregleda nam je normalno'' i samo '0 komentara'. I 10 puta da gledate dnevno blog (sto sumnjam) nije okej. Znam da smo tek na pocetku ali od prvog dana mi imamo preglede, postove i komentare. Nemojte mi ovo raditi molim vas. Ovo se odnosi i na blogerice jer pojedine nisu ni post upoznavanja napisale. Tako da znate da zelim da se aktivirate. Nemojte me pogresno shvatiti ali meni je stalo do ovog bloga i ako se svi potrudimo moze biti lepo i meni i vama. 
P.S. Pomalo sam reklamirala po chatu i evo za par minuta smo imali 23 pregleda vise nego pre. Tako da molim vas. Zelim komentare i misljenja o blogu kao i o samom  postu.

Love you guys! :*

3 komentara:

KoMeNtArIšItE ♥