Nešto ne možeš da nađeš? Pretraži blog!

11. svi 2014.

Transform Your MeDoll #04 + obavijest

Haj!
Juce nisam pisala kao sto sam prosle nedelje jer nisam imala vremena. 
Danas uredujem malavragolanka, koja se javila u jednom od postova. Prvo cemo outfit.
Necu komentarisati njen outfit jednostavno mi se ne svidja,sorry.


Ovaj outfit mi je cini mi se,najlepsi do sad. Zaista je lep. Sastoji se iz traperica iz Wild Candy, kosulju iz Bonjour Bizou i cizme koje si pre nosila. Sve je u sc sem cizama koje se dobijaju od akademije.
U salonu lepote se uopste ne snalazis..Lepe oci i kosa, onda neodgovarajuci nos i opet lepa usta. Moras to da popravis! 
 Sminke uopste nemas! Curo odmah pristedi stardollare i kupi crnu i bijelu sjenu,crnu olovku (ili ajlajner), te kupi barem dva rumenila (Savjetujem ti da u katalogu pronadjes iz jesenje kolekcije) i neko rozo, karmin (rozi) i na nekom blogu nadji trik za besplatno Maybelline sjailo. 
OBAVIJEST
Ako PSTM dozvoli, rubriku bih promijenila u Talking about ... ili pak drugacije, sve zavisi koja se njoj svidi.
U ovoj rubrici bih pricala o svemu na stardollu. 

xoxo,
emogirl_20 (ne zeli mi ucitati potpis)

3 komentara:

  1. e! malavragolanka je... čuj, prijateljica me uređivala svugdje, ona kad je meni stavila onaj nos, ja si mislim" sta cu ja ovakva morat hodat???" a ona kao ma takav ti nos ja imam, super je, a ja si mislim " pa idi u 3 PM, jel ovo tvoj ili moj stardoll!?!?!?" i cesto ona dode kod mene i ureduje me, kao ona je super stilistica.... JOOOOOOOOOJ, zaboli me glava od nje! To nije moj stil...... i kad sam se bila nasminkala, ona mi kaze:"sta si to napravila!?!??!" * ispricavam se na rijecniku*

    OdgovoriIzbriši
  2. i u pocetku sam imala tu kosu koju si mi namjestila,a onda ona kad sam dosla kod nje mi kaze:" ta kosa to nijje lijepa,kupi neku drugu.", i odvede me u trgovinu, izvadi 2 kose i kaze:" koju hoces od ove dvije???"... aghhh, mrzim je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malavragolanka...Pa reci joj jednostavno.Da meni neko nesto tako kaze ja bi joj saku u nos zabila xD Iskreno emogirl_20 nemoj misliti da te vrijedjam ili da imam nesto protiv tebe.Cuj znam da ti kazes iskreno misljenje ali nisi morala bas tako reci "CURO IDI SE KUPI..." Mozda si joj to mogla na lep nacin objasniti a ne tako uvredljivo....Sorry jos jednom

    OdgovoriIzbriši

KoMeNtArIšItE ♥