Nešto ne možeš da nađeš? Pretraži blog!

14. ožu 2015.

One big haul by Anja

Hej girls!

Pa evo ga novi post nakon aktivacije bloga. Imam jedan haul
za vas. Vecina stvari je iz Nelly-ja, i samo jedna je za 
starkovanice. Mozda sam preterala ali morala sam osveziti orman
jer gotovo nista od odece mi se ne svidja, zato cipela imam 
dosta a da mi se dopadaju hvala bogu. 

Htela sam snimiti video ali nisam u mogucnosti. Sori♥ 
 Pa ovako. Idemo redom prva kratka bebi roze majica, jeans, pa 
crni kaput i i sve tako.
Prvi artikal je ustvari Beige Button Down Blouse,cak i nije toliko
samo roza, pomalo vuce na neku ljubicastu. Kratka majica iz Callie's Picks
najnovije kolekcije probably, dvanaest stardollara. Kupila sam je sa 
predomisljanjem mada sada kada je nosim ispod mnogobrojnih kaputa
definitivno mi se dopada. 
Druga stvar je Loose Jeans iz Denim & Supply Ralph Lauren, jeansice
koje ne skidam. Zbog njih sam prestala nositi neke svetle koje sam mislila
da nikada necu skidati (umetnucu vam sliku dole od tih starih - 1. zvezdica).
 14 stardollara,hmmm mislila sam da su bile jeftinije ahahah.
Zatimmm, imamo crni kaput iz nelly.com naravno ahaha zove se Oversized
Coat, po malo sam se dvoumila da li da kupim ali na kraju jesam i svidja
mi se. Dvadeset (i) pet stardollara je njegova cena po kojoj sam je kupila.
Maslinasto zelena jakna je iz Denim & Supply Ralph Lauren takodjer i 
ona je kostala 16 stardollara. Veoma je zanimljiva meni zato i ima tu cast
da bude u mom ormaru (sala mala) - Beaded Field Jacket je njen originalan
naziv. Moze uz svasta da ide.
Imamo zatim sivi kratki notion blazer iz Nelly-ja. Sesnaest stardollara,
nisam sastavljala outfit sa njime ali mi izgleda zanimljivo, pokusacu i ostavicu
vam sliku dole (broj 2)
Zatim crni Fringe Lace Kimono iz pogadjajte cega ahahah da nelly-ja.
Pa on me je impresionirao i uopste nije toliko lep koliko odlicno upotpunjuje
barem moje outfite. Osamnaest stardollara je i imam osecaj da nije toliko
popularna ali veoma mi se dopada stil tog kao dzempera...
Sada prva i poslednja stvar za starkovanice u nasem holu je Bonjour Bizou
Black Harem Pants. Bile bi jos bolje da su za nijansu duze mada i ovako
nisu lose. Sto cetrdeset (i) cetiri stardollara sam ih platila i nisu nesto boga
pitaj lepe mada nisu lose za neki casual outfit.
 Wrapped Blouse iz nellyja je na redu, bela majica koja me je ostavila bez
daha, jako je lepa i moze ici uz milijun vrsti outfita. Ona vredi vise nego 
sto kosta samo cetrnaest stardollara i ne mogu da razumem da vredi isto
kao prethodne pantalone, little bit weird ikr. Nema sumlji, majica
ostavlja bez daha od svoje lepote.
Jos samo tri artikla. Huh.Pa zatim imamo Bonjour Bizou Military Peplum
Parka, dvadeset stardollara mislim i veoma je lep, moze se iskombinirati
uz mnoge outfite po meni. 
Imamo zatim predzadnju stvar iz nelly-ja Flirty Offshoulder Top za samo
12 stardollara (i posle ovaj nelly nije dzab dzabe), nisam pravila outfite sa nim
ali mislim da je to odlicna majica za letnju kombinaciju. Uz neku dugacku
leprsavu suknju ici ce odlicno.
I poslednja stvar je Boyfriend Cape iz Callie's Picks koju sam platila 
15 stardollara i super je, meni bas nije kao iz naziva ali odlicna stvar u sustini,
moze se kao i predprethodna stvar kombinirati uz braon. 
 
 Kupila sam i jednu kosu pokazacu vam uz one zvezdice.

Cao moje najdraze♥ ♥ ♥ 
*novi potpis* ^^

4 komentara:

  1. Super post! Nakupovala si se svega,a pogotovo Nelly-a XD Obozavam tvoje pisanje....
    AnaSosic1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, zaista se obradujem vasim komentarima iz srca. ♥ ♥ ♥

      Izbriši
  2. Nelly here,nelly there..NELLY EVERYWHERE. x] Super post.

    OdgovoriIzbriši

KoMeNtArIšItE ♥